Online School
Регистрирани потребители: 22265
DETETO.info
Вход
Регистрирай се!   Забравена парола?
Търси
DETETO.info
Бременност Бебето от 0 до 12 месеца Детето от 1 до 3 години

Полезна информация

Инициативи

Конкурси

Facebook
 

Докторе, кажи


Biozin- странични ефекти

 
Нова тема   Отговори    Докторе, кажи
Автор Съобщение
Dessi Hristova
PostОт: 13 Март 2013 г. 21:28:41 Отговори

Здравейте,
Дъщеря ми е на 4,5 м , настина и защото не е била за антибиотици й изписаха вит.С, калциум глюконикум и биозин за имунитет. Наистина за 2-3 дни настинката премина,но още на втория ден на лечението започна разтройство. Да отбележа, че по време на лечението детето е само на кърма, спрях й соковете както и захранването. Възможно ли е разтройството да е от боизина или е от преминаването изцяло на кърма? До преди да настине бях заменила обедното и следобедното кърмене с пюрета.
Предварително благодаря за отговора!
МЦ "Детско здраве"
PostОт: 23 Март 2013 г. 09:56:18Отговори

Здравейте,

Тъй като детето/ кърмачето/ е на кърма Biozin не е уместен. Витамин " С" също не е обоснован. Разстройството може да е свързано с вирусна инфекция, но храненето с кърма е най- подходящо.

Д-р Велина Градишка, детски лекар
Нова тема   Отговори    Докторе, кажи Часовете са в българско време (GMT+2)
 
infoguide
Архивни броеве
maichinstvo
Архивни броеве
Здрави детски зъбки
Maichinstvo - abonament
GOO

ТОП Видео

Всички

Училище за РОДИТЕЛИ

Добави Изтрий

Анкета

Имаше ли Вашето бебе крусти?

Гласувай Резултати
      WebDesignBG   
Следвайте Списание Майчинство във Viber